Jak kupować

Proces zakupowy w sklepie batard.pl nie jest skomplikowany. Poniżej przedstawimy ten proces w kilku krokach.

1. WYBÓR TOWARU

Aby znaleźć szukany towar możesz skorzystać z lewego menu, zawierającego nazwy kategorii, do których przyporządkowane zostały dane produkty. Kiedy przejdziesz do wybranej kategorii możesz posortować znajdujące się tam produkty według ich nazw i ceny. Po odnalezieniu szukanego produktu i kliknięciu na pole z jego nazwą i zdjęciem, przechodzisz do strony, gdzie możesz zapoznać się z dodatkowymi informacjami na jego temat.

Jeżeli znasz nazwę towaru, który chcesz kupić, proponujemy wpisać go w pasek wyszukiwarki, zamieszczonej na górze strony.

2. DO KOSZYKA

W celu zakupu wybranego produktu, należy wcisnąć przycisk "Do koszyka"znajdujący się przy cenie produktu. Automatycznie zostanie dodana do koszyka 1 sztuka (1 komplet) wybranego towaru. W przypadku niektórych towarów masz do wyboru kilka opcji np. kolor, długość, rozmiar... Wybierz wybrany wariant klikając na pole „wybierz...”.

Zamawianą ilość towaru można zmienić, zwiększyć, modyfikować po dodaniu do koszyka.

 

Po wybraniu ilości i ewentualnie wariantu produktu kliknij pole „do koszyka”. Teraz możesz zobaczyć swoje zamówienie, wybrać sposób płatności i dostawy. Jeżeli chcesz kupić coś jeszcze, kliknij „kontynuuj zakupy”.

Twój koszyk widoczny jest również w górnej części strony.

Jeżeli znasz już produkt, możesz kliknąć „do koszyka” w polu z nazwą i zdjęciem produktu, na stronie kategorii.

3. ZAMÓWIENIE

Jeżeli wszystkie produkty zostały już dodane do koszyka składasz zamówienie, klikając w pole „zamów”. Ten krok nie oznacza jeszcze złożenia zamówienia, przekierowuje do podsumowanie Jeżeli robisz zakupy pierwszy raz, możesz się zarejestrować, aby móc skorzystać z przywilejów dla stałych klientów. Możesz również złożyć zamówienie bez rejestracji lub się zalogować, jeżeli masz już konto w naszym sklepie. W przypadku rejestracji i zakupu bez rejestracji podajesz swoje dane. Przed przejściem do podsumowania zakupów, zapoznaj się z regulaminem. Możesz również wpisać uwagi, które pomogą w realizacji Twojego zamówienia.

Jeżeli w podsumowaniu Twojego zamówienia wszystko się zgadza kliknij „potwierdź”. Jeżeli nie, możesz wrócić do strony z Twoimi danymi lub koszyka.

W potwierdzeniu na stronie sklepu

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Będziemy Cię informować na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Zamówienie posiada następujące statusy:

  • Oczekujące - taki status otrzymują na wstępie wszystkie złożone zamówienia.
  • W realizacji - oznacza, iż zamówienie zostało przyjęte do realizacji przez Administratora. Na tym etapie jest kompletowane, pakowane i przygotowywane do wysyłki.
  • Zrealizowane - oznacza, iż zamówienie zostało wysłane, czyli opuściło magazyn sklepu i zostało przekazane przewoźnikowi. Jednocześnie w panelu Klienta pojawia się numer nadania przesyłki (listu przewozowego).
W otrzymanym automatycznie na podany w formularzu adres e-mail potwierdzeniu złożenia zamówienia, znajduje się link, pod którym na bieżąco można uzyskać informacje dotyczące aktualnego statusu zamówienia oraz numeru przesyłki. Można tutaj również za pomocą przycisku "opłać zamówienie" dokonać płatności on-line w przypadku niepowodzenia płatności podczas właściwego procesu składania zamówienia. Mogą się tam również znaleźć inne dodatkowe informacje od Sprzedawcy (folder komentarz).
 
Bardzo istotne jest, aby podane w formularzu zamówienia dane kontaktowe (adres e-mail, nr telefonu) oraz adresowe były poprawne, gdyż błędne lub niepełne komplikują oraz znacznie utrudniają i opóźniają realizację zamówienia oraz wysyłkę towaru.

 PŁATNOŚĆ ON-LINE POPRZEZ SYSTEM PAYU - DOSTĘPNA JEST POWYŻEJ KWOTY 20,00 PLN

Życzymy udanych zakupów!